2019 – Voorjaarsconcert (moederdag) met Cecile Roovers

Het eerste concert met de nieuwe dirigent Joep van der Oord. Maar ook het laatste met pianiste Corrien van Dam, die ons koor sinds 2005 op de piano begeleidde. Met dit concert namen we afscheid van Corrien.

Voor dit voorjaarsconcert werd een gevarieerd programma samengesteld. Soms klonken vrolijke tonen, dan weer gedragen melodieën. Het werd een muzikale reis door de eeuwen heen, van klassiek tot pop, van Franz Schubert tot Leonard Cohen. Zangeres Cecile Roovers nam een deel van het programma voor haar rekening. Op de blokfluit was Ans Sluiters te horen, op gitaar Guus Witteman.

Na afloop was het buffet open om nog wat te drinken en na te praten. En moederdag ging niet ongemerkt voorbij: alle moeders kregen een mooie bloem mee naar huis.