2019 – Kerstconcert met Het Breedkoor

Mooie muziek, een warme sfeer, kaarslicht en kerstbrood… traditiegetrouw gingen in de Broeker Kerk de kaarsen weer aan voor ons kerstconcert.

Klassiek en af en toe wat lichter: zo kun je de muziek van ons koor omschrijven en dat is ook wat wij het publiek tijdens dit kerstconcert voorschotelden.

Onder leiding van dirigent Joep van der Oord zong ons koor een gevarieerd programma met meer en minder bekende kerstliederen, aangevuld met andere muziek die helemaal bij de kerstsfeer paste. Gastkoor was Het Breedkoor, een vrouwenkoor uit Amsterdam-Noord onder leiding van Rita Reijmerink. Ook dit koor zong een mix van klassieke en eigentijdse muziek.

Victor Baena de la Torre en Lisette Carlebur, twee musici die bij muziekconcourses in de prijzen vielen, speelden als duo enkele intermezzo’s op piano en viool. Victor Baena begeleidde tevens het Broeker koor; bij Het Breedkoor was de pianobegeleiding in handen van Willy Ringeling.