Zing ook mee

Samen mooie muziek maken

Zingen in Broek in Waterland

Ons koor repeteert wekelijks onder de inspirerende leiding van dirigent Ron Strik.

We zingen een mix van licht klassiek tot lekker vlot. Het is wel makkelijk als je muziek kunt lezen, maar niet noodzakelijk. Het belangrijkste is dat je van zingen houdt. En wie houdt daar nou niet van?

Man, vrouw of genderneutraal: iedereen is welkom om eens mee te komen zingen. Je kunt een maandlang gratis uitproberen of je het leuk vindt. Bel even naar Ruud Jacobs (06-5517 1350) en we zorgen dat er een oefenmap voor je klaar ligt.

Ons koor repeteert op woensdag­avond van 20.00 tot 22.00 uur in het Broeker Huis. De eerste vier repetities kun je vrijblijvend en gratis bijwonen. Wil je eens komen luisteren? De deur staat open!

(De tekst gaat verder onder de foto)

Het Broeker Koor tijdens een vaartocht over het Wad
Het Broeker Koor tijdens een vaartocht over het Wad.

“Mooie muziek maken in een ongedwongen sfeer.” Zo zou je onze wekelijkse repetities kunnen samenvatten. Onder leiding van dirigent Ron Strik studeren we de muziek in en werken aan onze stemtechniek. En de vrolijke noot wordt niet vergeten!

Ons koor heeft een lange historie in Broek in Waterland met mooie concerten in de sfeervolle Broeker Kerk. Tegenwoordig komen de leden uit de hele regio.